- Denne begivenhed er allerede afholdt.
Tirsdagstur
Vejrudsigten for tirsdag ser lovende ud ☀️
Er der nogen der vil byde ind med en tur? Forslag modtages eller vi finder på noget 🏍💨😎
Hvis andre input ikke dumper i forslagskassen før afgang, så kan vi da lige trille denne her bette tur på ca. 11o km. Der må påregnes, at vi lige skal dreje lidt en gang imellem 😉. Turen køres bedst i frikst tempo 🏍️💨😎
Kommer der andre forslag, så er denne tur langtidsholdbar og kan gemmes til senere 😊

12 motorcykler deltog i aftenens sving i (moderat) friskt tempo på mindre veje. Is og Kaj’s hjemmebag blev indtaget i Vildbjerg – TAK for kage Kaj. Herfra gik turen videre til Vorgod Østerby med et stop hos Axel Graversen og lidt lokalhistorie. Turen gik herfra videre til Ikast, hvor der blev sluttet af med hyggesnak.

Hvem Deltager
11 personer deltager i Tirsdagstur
3 kommentarer til “Tirsdagstur”
Skriv en kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.
Tak til Anton for en rigtig fin tur i frisk tempo. Tak til alle deltagere for godt humør.
Tak for god tilslutning og som altid hyggeligt samvær. Tak for kage Kaj.
Tak Anton for en skide god tur, god tempo og masse gode veje. Du må gerne lave flere af den slags.